4 Ağu 2014

İkinci İğne Oyası Denemem

     Çeyizin olmazsa olmazlarındandır oyalı tülbentler. Ben de çok severim. Özellikle mutfakta yemek yaparken saçımın dökülmemesi için gayet kullanışlı oluyor. Bir de namaz var tabi... Aslında bana kalsa çeyizime tülbent dışında oyalı-dantelli bir şey yapmam da... İşte anne isteyince çeyize dantel de eklenmek zorunda.


      İkinci yaptığım iğne oyası. İlkine göre çok başarılı oldu bence. Çok zor sanırdım iğne oyasını ama tığ oyasından çok çok kolaymış. Çok severek yapıyorum, yaptıkça da mutlu oluyorum. Modele başladım ama derslerimden dolayı bir kenarı bitirmeden indirdim bir köşeye. Misafirliğe gidince yapıyorum genelde. Sevmediğim kadın muhabbetlerine, dedikodularına katılmaktansa oyamı işlerim daha iyi. En azından çeyizime katkım olur, vaktim de boşa geçmemiş olur.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder