7 Haz 2014

Mutluluk... :)

alıntıdır.


Mutluluk hiç uzak değil bana göre... 
Sadece bazı kişiler mutlu olmayı bilmiyor.
Ben mutlu olmayı çok iyi bilenlerdenim
Bazen bir çikolatayla, bazen bir sakızla,
Bazen küçük bir çocuğun gülümsemesiyle,
Bazen sevdiğin birine sıkı sıkı sarılarak,
Kısaca ben her şeyle mutlu olurum.
Mutlu olunca kendimi çok enerji dolu hissediyorum,
Koşmak istiyorum, bir kuş gibi özgürce uçmak istiyorum,
Bu enerji ile ders bile çalışmak istiyorum...

Veee bugün de ben çoook mutluyum. Tarif edilmez bir mutluluk...
Çünkü ben dün facebookta ilkokul arkadaşlarımı buldum.
6 yıl oldu görüşmeyeli, kopmuştuk birbirimizden. 
En son 8.sınıfta karne aldığımız gün görmüştük birbirimizi.
Şimdi her biri farklı şehirlerde üniversiteye gidiyorlar.
Onlarla buluşacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum...

Herkese musmutlu bir akşam diliyorum 
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder