22 Mar 2014

Tığ İşi (Kredi Kartı) Şal Modeli

    Kış bitti ben şalımı yeni paylaşabiliyorum. Modeli çok önce bir sitede görmüştüm ama yakından görüntüsü olmadığı için modeli çıkaramamıştım. Daha sonra yapılışıyla birlikte bulunca hemen kendime ördüm bir tane. Rengini pek sevmedim. Ne düşünerek bu rengi seçmişim hiç bilmiyorum. Krem rengi ve süper ice iple daha güzel olur. Benim bulabildiğim en ince ip buydu. Ben kredi kartım olmadığı için öğrenci kimliğimi kullandım.. Dilerseniz ehliyet de kullanabilirsiniz. 

Malzemeler:
Tığ No: 6
İp: Alize (bir buçuk yumak)
Ehliyet, öğrenci kimliği, kredi kartı veya kredi kartı büyüklüğünde herhangi bir kart



Aslında 1 yumak ip yeterli ama ben kenar örümceğini biraz fazla örmeyi tercih ettim. Bence böyle daha güzel oldu. Ben en uç kısmını çiçek şeklinde yapmayı tercih ettim. Üst kenarını da tığla tekrar tığla geçip ara ara pıtırcık yaptım çok şık oldu. Bir daha yaparsam bir veya iki dilim büyük yapmayı düşünüyorum. Son olarak şalı bitirdikten sonra üzerine nemli bez serip ılık ütüyle ütülemeyi unutmayın.








6 yorum :

  1. Renk çok tatlı tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık çok şık olmuş şalınız. Ayrıca takip et butonunu da beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu çok beğendim sizi takibe aldım :)
    Bende bloguma beklerim
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, benden de sevgiler:)

      Sil