11 Oca 2014

Benden Haberler: Bugün Benim Doğum Günüm

     18 bitti artık 19 oldum. Aslında doğum günüm Aralık Ayındaydı ama nasıl olsa yıl bitti diyerek Ocak Ayına kaydetmişler. Bir hüzün çöktü yüreğime, yaşlanıyor muyum ne? Yine de şükrediyorum bu yaşa geldiğim için.
   
     Yeni yaşım yeni sorumluluklar getirdi bana. Mesela üniversite. Babamın baskıları sonucu üniversiteye bile başladım bakalım sonuç ne olacak. Bir taraftan kurs, bir taraftan üniversite sınavları, bir tarafta da Diyanet yeterlilik sınavı. Derslerin içinde boğulmak üzereyim. Büyümek zormuş, çok sorumluluklar gerektiriyormuş, biraz daha çocuk kalabilseymişim diyorum.

alıntıdır
 Benim halim fotoğraftaki gibi yoruldum derslerden ama çalışmak zorundayım. Kafam o kadar karışık ki, düşündüklerimi, içimden geçenleri uzun uzun yazmak istiyorum ama yazamıyorum. Tek tesellim ise Rabbimin hiçbir emeği karşılıksız bırakmaması...

9 yorum :

  1. 19 muuuu 19 en sevdiğim yaş! 19 dan sonra o kadar hızlı geçiyor ki anlatamam :( 22 yaşındayım şu an gerçi de 19 yaşında olmak gibisi yok:) rabbim karşına çıkaracak her zorlukta yardımcın olsun inşallah:) yaşının tadını çıkar yoksa zaten her senenin apayrı bir zorluğu var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teyzem beni 16 zannetse bile evet 19 oldum. Ben manevi olarak büyük sıkıntı yaşadım resmen depresyona girdim, telafisi olmayan büyük bir hatanın eşiğinden döndüm. O yüzden 19 yaş sanırım benim için geç de olsa hatalarımı telafi edebileceğim en güzel bir yaş olacak. Rabbim hiç kimseyi zorlukla imtihan etmesin inşaallah.

      Sil
  2. Allah başarılarının devamını getirsin inşallah. Azimsiz hiçbir şey olmuyor gelecekte inşallah iyi ki çalışmışım diyeceksin. Rabbim kolaylıklar versin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin... İnşaallah. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Rabbim inşaallah herkesin emeğinin kaşılığını verir

      Sil
  3. Bende daha 22 yaşındayım ama kendimi o kadar yaşlı hissediyorum ki sanki 40 yaşına geldim, şimdiden yazın 23'e giricem diye deresyonlara giriyorum bazen :/ ah ömür dediğin o kadar çabuk geçiyor ki :/ dönüm arkama bakıyorum hepsi dün gibi, ama şimdiye bakıyorum yıllar geçmiş. Her yaş, her yıl, her karar çok önemli çok değerli geri dönüşü yok yada çok zor :/ İnş bütün sınavların çok iyi geçer, istediğin herşeyi gerçekleştirir çok çok mutlu olursun :* Doğum gününde kutlu olsun bu arada (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah size de hayırlı ömür versin. Ben de bezem kendimi 50'li yaşlarda hissediyorum. Güzel dilekleriniz için çook teşekkür ederim

      Sil
  4. hayırlı seneler dilerim rabbim yeni yaşında güzel mutluluklar nasip eylesin

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Blogunuza internette yemek tarifleri ararken rastladım. Öncelikle çok tebrik ediyorum geçmiş doğumgününüz kutlu olsun!! Blogunuzu inceledim, tarifleriniz hem çok leziz, hem de yapımı gayet kolay görünüyor. :) Uygun bir zamanınızda yeni açılan yemek tarifleri arama motorumuz Tarifbul‘a bir göz atabilirseniz çok sevinirim. İsterseniz siz de En İyi Tarif Blogları kısmımızda tariflerinizi sergileyebilirsiniz. Merak ettiklerinize SSS’den bakabilir veya bana mail atabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle.
    Huma S.

    YanıtlaSil