30 Eyl 2013

Tutku Kurabiyesini Evde Yaptık...(Çikolata Dolgulu Kurabiye)

Evet... Tutku kurabiyesini evde yaptık daha da güzel oldu. Ben krem çikolata kullandım. İsterseniz yaprak çikolata da kullanabilirsiniz. Yalnız yaprak çikolata soğuyunca sertleşiyor. 

   

Malzemeler:


  • 2 yumurta akı
  • 1,5 (375 gr) paket margarin
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 4 tepeleme yemek kaşığı nişasta
  • 2 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • Birkaç damla limon veya sirke
  • Aldığı kadar un
  • Kahvaltılık krem çikolata

Üzerine:

  • Pudra Şekeri




Yapılışı:

  • Yumurtaların akını ve şekeri çırpın.
  • Margarini ve sıvıyağı ekleyin. 
  • Un, nişasta, kabartma tozu ve vanilyayı eleyerek ekleyin.
  • İyice yoğurup üzerini havluyla kapatıp 15 dakika buz dolabında bekletin.
  • Dinlendirdiğiniz hamurdan küçük parçalar alıp içli köfte gibi oyup içine 1 çay kaşığı kadar çikolata koyup yuvarlayın. 
  • Tepsiye aralıklı bir şekilde dizin. Aksi takdirde kabarıp birbirine yapışırlar.
  • 150 derece ısıtılmış fırında 20-25 dakika pişirin.
  • Üzerine pudra şekeri serpip servis yapın
Afiyet Olsun...

8 yorum :

  1. Ben çok severim tutkuyu:)Ellerinize sağlık, Tarif için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim tutkuyu. Sağolun, teşekkür ederim.
      Rica ederim:)

      Sil
  2. ay harika olmuş bu tarifi hemen deneyeceğim
    blogunu izlemeye aldım seni de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Kolay gelsin

      Sil
  3. buna benzer bir tarif denemiş ama içindeki çikolata katılaştığı için sevmemiştim.demek ki neden buymuş?!
    teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.
      Ben de diğer türlü sevmemiştim. Annemin fikriydi bu.

      Sil
  4. Çok severim tutkuyu sağolun tarif için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Sanırım sevmeyen yok tutkuyu:)

      Sil