1 Tem 2013

Kavurucu Sıcaklarda Kıştan Kalma Bir Fotoğraf

Ben de yayınlarıma başlık bulma yönünden dertliyim. Ne zor şeymiş ya hem konuyu hazırlamak hem başlık bulmak. Dışardan bakınca çok kolay görünüyor. Ben post kelimesini sevmediğim için böyle diyorum. Üç aylar hakkında yazı hazırlayacaktım ama olmadı başka zamana inşaallah. Havanın sıcaklığından insan bunalıyor birşey yapmak istemiyor. Aslında sıcaklar da bahane. Öyle kitapta yazanların aynısını aktarmak istemediğimden yazmıyorum. Kendime bir konu seçip düşüncelerimi ayet ve hadis-i şerifler ile aktarmak istiyorum. Cehennem ve Cennet başlıklı konu tamamı hadisi-i şerif olduğu için kitaptan aldım. İnşaallah bundan sonra öyle olmaz.

**************


Bu sıcak günlerde bakıp da içinizi serinletmek için kıştan kalma bir fotoğrafla veda edeyim yazıma. Karşıdaki evler olmasa daha güzel olacaktı ya neyse...
Buralarda kar sadece fotoğrafta göründüğü kadar yağdı birkaç saat sürdü sadece. Geçen yıl da bir gün yağmıştı nasıl unuttum. Buna da şükür sanırım sekiz yıl olmuştu kar yağmayalı.