2 May 2013

El Emeği Göz Nuru Kazak Modeli

Hayırlı Günler...Çok şükür sonunda girebildim.
Aslında bugün Cennet-Cehennem hakkında yazı hazırlayacaktım ama kısmet olmadı.
Derslerden fırsat bulup da bir türlü yazamıyorum. Hem kurs hem okul çok yorucu oluyor. 
Bu yıl inşaallah okul bitiyor da kurtuluyorum.kafam o kadar dağınık ki yazacaklarımı toparlayamıyorum.
Bir yerden de başlamak lazım ama...
Sözü fazla uzatmadan annemin 2 yıl önca ördüğü kazaşımı paylaşayım sizlerle.
 Fotoğraflar telefonla çekildiği için net olmayabilir. böyle giyilmeden pek birşeye benzemiyor. 
Üzerimdeki halini eklemeyi de uygun bulmadım. Ama giyince çok daha güzel durduğundan emin olabilirsiniz.

İp: Alize Angora Gold Simli



Yaka kısmının yakın görünüşü

Yakanın arkaya gelen kısmı


Bu da modelin yakından görünüşü


1 yorum :

  1. Modeli çok hoşmuş. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil